2009. augusztus 31., hétfő

Nálam még javában tart a nyár!!


Monikabeads mintája!

11 megjegyzés:

Babra írta...

Na ez az a peyote, amire a multkori karidnál irtam, hogy én is tervezem:D:D Megelőztél, lehet az enyémből ne is lesz semmi, de a tied nagyon klassz:D

Gabriela Swoboda írta...

Wonderful bracelet, Ildiko.

Maya írta...

De helyes lett!!!

Ildikó írta...

Olyan ízléses és különleges. Nagyon szeretem, ahogy a szinekkel és mintákkal bánsz. gratulálok!

T REKA írta...

IGAZI APROLEKOS MUNKA!!! NAGYON SZEP!!!

Manka írta...

Csuda klassz lett! :)
Én is kinéztem, de akárcsak Babrát, engem is mindig beelőzöl! Mostanában nem nagyon tudok fűzni sajna...

Ági mama írta...

Hű nagyon szépséges lett!!

MARITINA írta...

Te ha quedado preciosa.

Lore♥ írta...

Hola que hermosos trabajos.....
tenes un blog muy lindo espero que entiendas mi idioma......besos

Roberta írta...

Én is kináztem, és biztos meg is fogom fűzni mert nagyon tetszik. Szépséges lett, gratulálok Ildikó!!!

moana írta...

Superbe manchette !