2010. március 19., péntek

O. Mosaic cuff (R. Nelson Smith)


25 megjegyzés:

Babra írta...

Ez szuperjó!!

Tiszi írta...

Nagyon jó lett. :)

Anami írta...

Nagyon jópofa!

Edit írta...

Ildi, ez nagyon szép, tetszik!

Panka gyöngye írta...

Ez nagyon-nagyon klassz!!Tetszik a színválasztásod is!

Montse írta...

Uauuu wonderfull!¡
es preciosaaaa!¡
Bikos

Piky73 írta...

Igen jó!

Lerika írta...

Nagyon szép!!!!!

Roberta írta...

Csodás lett Ildikó, gratulálok!!!

Hajnal írta...

Csúcsszupi kis kari lett :-)
Nagyon tetszik!!

Káli Gopika írta...

Húúú de szép! Nagyon tetszik! (:-)))

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Hu, Ildikó! Ez nagggyon jóóó!! A színe pedig minden ruhámhoz jól állna:)))

Méri írta...

Nagyon jó!

Kriszta írta...

Marhavagányszuperszépséges. Mikor még csak láttam, hogy van új ékszered, fogadni mertem volna a szineiben. Nyertem volna:-)DDDDD Álomszép!

Ági mama írta...

Egyszerűen csodálatos!!!!

Gabessz írta...

Micsoda gyönyörűség!!!

T REKA írta...

IGAZI KEDVES KIS ÉKSZER!!!
CSODASZÉP!!!

Ládikó írta...

Nagyon szép, kellemes színösszeállítás. :-)

ekszerlada írta...

Huu azta!Ez tenyleg nagyon szep!!!!!Nagyon jo a szine is!Finom,ugy ahogy van!!!

Hermann Ildikó írta...

Nagyon kedvesek vagytok, köszönöm szépen! Azt imádom ebben a mintában, hogy tök egyszerű, haladós és csak 11-es kása kell hozzá. A színekkel meg úgy variál az ember, ahogy csak akar.

MARITINA írta...

bonito trabajo, es muy hermosa.

Erika írta...

Gyönyörű, és tényleg csodás a színe! :-)

Manka írta...

Szuper jó lett! Én is imádtam ezt fűzni! Tényleg nagyon haladós!

Vadnainé Almási Mária írta...

Hűűű, a színe nekem is nagyon bejövős! Annyira gyönyörűen megcsináltad, szuper lett!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Hűűűű! Ez nagyon tetszik nekem! :) Majd megkérlek, hogy erre taníts meg! Légyszi-légyszi-légyszi???!!! :)
Puszi!