2010. augusztus 15., vasárnap

"Kicsi" fiam ma 10 éves lett!


16 megjegyzés:

Kata írta...

ISTEN ÉLTESSE MÉG NAGYON-NAGYON SOKÁIG!!!!!!!!!!!!!!!

Csapó Krisztina írta...

Sok-sok boldog szülinapot kívánok!!!

Tiszi írta...

Boldog születésnapot a "kicsinek"! :D

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Még nagyon sok boldog születésnapot kívánok!

Káli Gopika írta...

Boldog Születésnapot a "kicsi" fiadnak!(:-)))

Tímea írta...

Boldog szülinapot kívánok!
Az én "kicsi" fiam is most volt 10 éves. :)
Most született, de már kész kis kamasz.

Orsi írta...

Nagyon boldog Szülinapot Neki!!!!

MELI-BEADS írta...

Isten éltesse a fiadat!Boldog szülinapot kivánok én is!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Kedves Máté! Nagyon Boldog Születésnapot kívánunk Neked nagy szeretettel! :)
És anyukádat is az Isten éltesse sokáig, amiért ilyen édes, jófej, nagyon helyes gyerkőcnek adott életett tíz évvel ezelőtt! (Persze ez a csajokra is áll! )
:)))
Puszillak Titeket! :)

LUJZA Gyöngyei írta...

Csak az én Anyukám gondolja úgy, hogy csak a gyerekek öregszenek egy idő után, a szülők már nem? Boldog Szülinapot a Fiadnak! :) Alíz

Kriszta írta...

Boldog szülinapot a kicsi fiadnak!!!!!!!!

Sviro (Ildi) írta...

Gyerekekkel voltunk túrázni, így ismerkedtem meg az Alma együttessel és ezzel a dallal:
http://www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70
Én így kívánnék nagyon sok boldogságot neki!

Susu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
LUJZA Gyöngyei írta...

Szia Ildikó! Nézz be hozzám, hagytam ott Neked valamit sok-sok szeretettel! :) Alíz

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Drága! :)
Láttam már kaptál ilyet, de azért én is ajándékozok Neked, majd kukkants be hozzám! :)
Puszillak!

Piky73 írta...

Nyaralás miatt kicsit megkésve, de szívből kívánok nagyon boldog szülcsinapot a már nem is olyan pici fiacskádnak! :)
Puszi, Niki